In 2010 werd bij Jesse kanker vastgesteld. Tijdens de zware behandelingen die daarop volgden, heeft Stichting Opkikker hem enorm geholpen. Sindsdien organiseert Jesse allerlei fondsenwervende activiteiten voor Stichting Opkikker.

Op dit moment heeft hij 34.000 gebruikte mobiele telefoons verzameld en we willen hem helpen zijn doel van 50.000 mobiele telefoons te bereiken. Voor elke mobiele telefoon ontvangt Stichting Opkikker een donatie. Als je een oude mobiele telefoon hebt die je niet meer gebruikt, plaats deze dan in een van de verzamelboxen op de High Tech Campus bij het Conference Center of het Wellness Center. Het maakt niet uit of de telefoon nog steeds werkt of niet, we zijn u dankbaar voor uw donatie.

Voor meer informatie zie www.mobieltjesactie.nl